Facebook   Twitter
 
Միկրոավտոբուսներն ամբողջությամբ դուրս կգան երթուղային ցանցից, 100 դրամ սակագինը, հավանաբար, չի փոխվի

Միկրոավտոբուսներն ամբողջությամբ դուրս կգան երթուղային ցանցից, 100 դրամ սակագինը, հավանաբար, չի փոխվի

13 Հոկտեմբերի 2017 - 11:59
Տրանսպորտի, կապի և ՏՏ նախարարությունը հանրապետության բոլոր համայնքների տրանսպորտային սպասարկումն ապահովելու նպատակով առաջարկվում է ստեղծել միասնական երթուղային ցանց։
Նախագիծը կառավարության նիստում ներկայացրեց նախարար Վահան Մարտիրոսյանը՝ նշելով, թե սկզբի համար մարզերից մեկում կիրականացվի պիլոտային ծրագիր։ Վարչապետն էլ հորդորեց շտապել ժամկետներում։

Որքանով է այն ձեռնտու ուղևորին, գծատերերն արդյոք այս դեպքում ձեռնունայն չեն մնա, ուղեվարձի թանկացում կլինի, թե՝ ոչ։ Այս հարցերի շուրջ Aysor.am-ը զրուցեց Ուղևորափոխադրողների միության նախագահ Հրանտ Եղիազարյանի հետ։

«Հավանական է, որ միասնական երթուղային ցանցը լինի արդյունավետ։ Իշխանությունները պետք է լուծեն մի հետաքրքիր հարց, ուղեվարձը պետք է մնա նույնը, ընկերությունը կամ մեկ օպերատորն աշխատի շահութաբեր։ Հակառակ դեպքում կունենանք այն, ինչ այսօր է», - ասաց Հրանտ Եղիազարյանը։

Հրանտ Եղիազարյանն ասաց, թե ինքը ևս ներգրավված է միասնական երթուղային ցանց ստեղծելու ծրագրի մշակման աշխատանքային խմբում. «Եթե մենք մեր աշխատանքային խմբում չկարողանանք այդպիսի լուծում գտնել, ուրեմն, իմ կարծիքով, պետք է անցնել այն տարբերակին, որ ամեն մարդ վճարի իր անցած կիլոմետրի համար»։

Նրա խոսքով՝ միասնական համակարգի անցնելու դեպքում վճարումն անկանխիկ է լինելու, ուղևորը տրանսպորտ բարձրանալիս կգրանցվի իր քարտով և քանի կիլոմետր անցնի, իր քարտից այդքան գումար կգանձվի։

Սա, ըստ Եղիազարյանի, ամենաարդարացի վճարման տարբերակն է, թեև հնարավոր են որոշ բարդություններ։

Հարցին, թե մոտավոր ի՞նչ հաշվարկներ կարող է ներկայացնել, օրինակ, որքա՞ն գումար պետք է վճարի ուղևորը Օպերայից Բարեկամության կայարան հասնելու համար, Եղիազարյանը պատասխանեց, որ այն, մոտավոր կկազմի 70 դրամ։

«Օրինակ, Քանաքեռից մինչև Աէրացիա հասնելը կկազմի 300 դրամ»։

Հարցին, թե արդյոք այս տարբերակը ձեռնտու կլինի քաղաքացիներին, Հրանտ Եղիազարյանը պատասխանեց.

«Ո՛չ»։

Մյուս հարցին, թե այդ դեպքում լավագույն լուծումը ո՞րն է լինելու, նա արձագանքեց. «Օպտիմալ լուծումը կլինի այն, որ լինի միասնական գին և այն չլինի ավելի, քան 100 դրամն է, բայց, միևնույն ժամանակ, այնպիսի երթուղային ցանց և շարժակազմ նախատեսվի, որը հնարավորություն կտա, որ այդ ընկերությունը ոչ թե տապալվի կամ «նստի» դոտացիաների վրա, այլ ինքն իրեն կարողանա պահել»։

Դիտարկմանը, թե մտահոգություն կա քաղաքացիների շրջանում, որ մի կետից մյուսը հասնելու համար քաղաքացիները ստիպված կլինեն փոխել մի քանի տրանսպորտ, փոխադրողների միության նախագահն արձագանքեց. «Դա էլ չի խանգարի, որովհետև միասնական անկանխիկ համակարգի դեպքում ուղևորը կվճարի մեկ անգամ։ Տեղափոխումն, իհարկե, հնարավոր է, ավելի երկար տևի, բայց՝ հարմարավետ»։

Փոխադրողների միության նախագահն ասաց, թե տարբեր հաշվարկներով այսօր մոտ 50 հազար մարդ վճարում է 200 դրամ, քանի որ մի կետից մյուսը հասնելու համար երկու տրանսպորտ է փոխում։

Առկա երթուղային ցանցն, ըստ մասնագետի, ուղևորի տեսանկյունից, իդեալական է, բայց այն սպասարկող ընկերություններին չի ապահովում շահութաբերություն, վերջիններս վնասով են աշխատում.

«Եղած միկրոավտոբուսները 100 տոկոսով դուրս են գալու երթուղային ցանցին, գալու են աշխատելու մեծ և միջին տեղատարողությամբ ավտոբուսներ»։

Նախնական տարբերակով, ըստ Եղիազարյանի, լինելու են սնուցող և հիմնական երթուղիներ։ Սնուցող երթուղիները մարդկանց ինչ-որ կետերից կհասցնեն մինչև հիմնական երթուղի, այն էլ կշարունակի երթևեկությունը՝ առանց լրավճարման։

Ինչ վերաբերում է գծատերերին, Հրանտ Եղիազարյանն ասաց, թե երբեք ոչ մի բան հենց այնպես միայն դրական չի լինում։

«Եթե մտածենք այն մասին, թե բա ինչ անենք, բա այդ մարդիկ ինչ պետք է անեն, մենք տեղ չենք հասնի», - ասաց Եղիազարյանն ու հիշեցրեց, թե ինչպես տարիներ առաջ որոշում կայացվեց և Երևանում արգելվեցին КВЗ տեսակի ավտոբուսները։

Անդրադառնալով ուղեվարձին՝ Եղիազարյանը նշեց, թե Երևանում միջին փոխադրման հեռավորությունը, որն ընկերությունների համար շահութաբերություն կապահովի, 14 կմ-ն է։

«14 կմ երթևեկելու համար 100 դրամ գինը լրիվ բավարար է, որպեսզի փոխադրողը կարողանա աշխատել։ Այն երթուղիները, որոնք 14 կմ-ից ավելի են, նրանք չեն կարողանա շահութաբերություն ապահովել։ Հետևաբար երթուղային ցանցը պետք է փոխվի այնպես, որ շահութաբերություն ապահովի»։

Aysor.am
 
Նմանատիպ նորություններ
«Իմ քայլը» դաշինքն ստացել է 82.70%, ԲՀԿ-ն՝ 6.43%, «Լույս» դաշինքը՝ 4.78%. ԿԸՀ-ն հրապարակում է Երևանի ավագանու ընտրությունների նախնական արդյունքները
23 Սեպտեմբերի 2018 - 23:56
Կենտրոնական ընտրական հանձնաժողովն սկսել է ամփոփել Երևանի ավագանու ընտրությունների նախնական արդյունքները:
Հայտնվել ենք մահակների հարվածների տակ, որ մոտեցնենք էս օրը․ Արարատ Միրզոյան
23 Սեպտեմբերի 2018 - 23:53
Առաջին փոխվարչապետ Արարատ Միրզոյանը սոցցանցի իր էջում գրում է․ «2004֊ից (շատերը՝ 95֊96֊ից) տեղամասերում կռիվ ենք տվել, պայքարել ամեն քվեաթերթիկի համար, մարմնով պաշտպանել քվեատուփերը, լսել սպառնալիքներ, հետո փողոց դուրս եկել՝ պաշտպանելու քաղաքացու քվեն և արդարություն պահանջելու, հայտնվել մահակների հարվածների ու կրանի տակ, որ մոտեցնենք էս օրը։
Երեւանի ընտրություններում ջախջախիչ հաղթանակ է տարել «Տանը նստածների» կուսակցությունը. Գարիկ Քեռյան
23 Սեպտեմբերի 2018 - 23:50
Երեւան քաղաքի ավագանու ընտրություններում ջախջախիչ հաղթանակ է տարել «Տանը նստածների»» կուսակցությունը: Այս մասին Facebook-ի իր էջում գրել է քաղաքագետ Գարիկ Քեռյանը:
Երեւանի ավագանու ընտրության արդյունքներին ուղիղ կարող եք հետեւել այստեղ
23 Սեպտեմբերի 2018 - 23:47
Հայաստանի Հանրապետության կենտրոնական ընտրական հանձնաժողովն առցանց եղանակով հրապարակում է Երևանի ավագանու արտահերթ ընտրությունների նախնական արդյունքները:
ԿԸՀ թեժ գծին քվեարկության վերաբերյալ 100-ից ավելի զանգ է ստացվել
23 Սեպտեմբերի 2018 - 23:37
Կենտրոնական ընտրական հանձնաժողովի թեժ գծին Երեւանի ավագանու արտահերթ ընտրությունների քվեարկություն վերաբերյալ 100-ից ավելի զանգ է ստացվել:
Հայտնի են թիվ 9/48 ընտրատեղամասի քվեարկության նախնական արդյունքները. «Իմ քայլը» առաջին տեղում է
23 Սեպտեմբերի 2018 - 23:33
Երեւանի ավագանու ընտրություններում 9/48 ընտրական տեղամասում քվեարկության նախնական արդյունքները արդեն հայտնի են:
ՀԱԹ 7/14 ընտրատեղամասում ընտրողների շուրջ 81 տոկոսը քվեարկել է « Իմ քայլը» դաշինքի օգտին
23 Սեպտեմբերի 2018 - 23:27
ՀԱԹ 7/14 ընտրատեղամասի դռները, օրենքով սահմանված կարգով, ժամը 20։00-ին փակվեցին հանձնաժողովի նախագահ Գայանե Մինասյանի կողմից։
«Լուսավոր Հայաստան» կուսակցության անդամը քվեարկում է «Իմ քայլը» դաշինքի օգտին
23 Սեպտեմբերի 2018 - 23:17
«Լուսավոր Հայաստան» կուսակցության անդամ Վիկտոր Ենգիբարյանը Facebook-ի իր էջում գրել է․
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 13384
 
Լրահոս`