Facebook   Twitter
 
Եվա Լոնգորիան արժանացել է Հոլիվուդի Փառքի ծառուղու աստղի

Եվա Լոնգորիան արժանացել է Հոլիվուդի Փառքի ծառուղու աստղի

17 Ապրիլի 2018 - 16:55
Դերասանուհի Եվա Լոնգորիայի անվանական աստղն ապրիլի 16-ին հայտնվել Է Լոս-Անջելեսում Հոլիվուդի Փառքի ծառուղում: Այդ մասին հայտնել Է Reuters գործակալությունը:
«Ինձ թվում Է, որ ես դեռ այն փոքրիկ աղջիկն եմ Տեխասի նահանգի Կորպուս-Քրիստիից (դերասանուհու հայրենի քաղաքը), որն իսկապես մեծ երազանք ու երկար մազեր ուներ»,- ասել Է Լոնգորիան հուշաստղի բացման արարողության ժամանակ:

Դերասանուհին նաեւ հիշեցրել Է, որ հարգանքով Է վերաբերվում իր մեքսիկական ծագմանը: «Որպես կին եւ լատինամերիկուհի ես բազմաթիվ հանրակցություններ եմ ներկայացնում: Ցանկանում եմ այդ բոլոր հանրակցություններին ասել, որ սա ոչ միայն իմ աստղն Է, սա մեր աստղն Է»,-ընդգծել Է նա:

Արարողությանը նաեւ ներկա են եղել հոլիվուդյան բազմաթիվ աստղեր, այդ թվում՝ Վիկտորյա Բեքհեմը, Աննա Ֆերիսը, Ֆելիսիթի Հաֆմանը, Մելանի Գրիֆիթը եւ Ռիկի Մարտինը:

Եվա Լոնգորիան կինոյում դեբյուտել Է 2000 թվականին՝ խաղալով «Բեւեռլի-Հիլզ, 90210» սերիալի Էպիզոդներից մեկում: «Հուսահատ տնային տնտեսուհիները» հեռուստաֆիլմին մասնակցությունը նրան լայն ճանաչում բերեց ամբողջ աշխարհում եւ «Ոսկե գլոբուս» մրցանակի անվանակարգ 2006 թվականին: Ընդամենը դերասանուհին նկարահանվել Է ավելի քան 35 կինոնկարներում, հաղորդել Է ՏԱՍՍ-ը:


HayNews.am
 
Նմանատիպ նորություններ
Ազնավուրը հրավիրում է բոլոր կողմերին հավաքվել քննարկումների սեղանի շուրջ
21 Ապրիլի 2018 - 21:20
Աշխարհահռչակ շանսոնյե Շառլ Ազնավուրն արձագանքել է Նիկոլ Փաշինյանի կոչին:
Իշխանությանը կոչ եմ անում սթափվել, քանի դեռ ուշ չէ. Հովհաննես Ազոյան
21 Ապրիլի 2018 - 21:09
Հովհաննես Ազոյանը ՀՀ իշխանություններին կոչ է անում սթափվել: Դերասանը, որը «Քայլ արա» շարժմանը միացել է առաջին օրերից, իր ֆեյսբուքյան էջում գրել է.
Տիգրան Մանսուրյանը կողմերին հորդորում է խնդիրը հարթել խոսքի ուժի միջոցով
21 Ապրիլի 2018 - 18:50
Կոմպոզիտոր Տիգրան Մանսուրյանը, անդրադառնալով Հայաստանում վերջին օրերին տեղի ունեցող իրադարձություններին, խնդիրը հարթելու ամենազորեղ միջոցն է համարում խոսքին և խոսքի ուժին դիմելը: Այս մասին նա ասաց «Արմենպրես»-ի հետ զրույցում։
Արվեստի գործիչները Հայաստանում տեղի ունեցող իրադարձությունների միակ լուծում համարում են երկխոսությունը
21 Ապրիլի 2018 - 18:43
Արվեստի գործիչները Հայաստանում ստեղծված ներքաղաքական իրավիճակի միակ լուծումը տեսնում են երկխոսության միջոցով: «Արմենպրես»-ի հետ զրույցում ՀՀ ժողովրդական արտիստ, կոմպոզիտոր Ռոբերտ Ամիրխանյանն ասաց.
Ցավում եմ, որ այս պահին Հայաստանում չեմ. Սեւակ Խանաղյան
21 Ապրիլի 2018 - 13:48
Ի թիվս այլ արտիստների՝ հայաստայան ցույցերին անդրադարձ է կատարել նաեւ «Եվրատեսիլ 2018» մրցույթում մեր երկրի ներկայացուցիչ Սեւակ Խանաղյան: Երգիչն իր Instagram-ում գրել է.
Դուք եք ստիպում ատել ձեզ․ Արտյոմ Հակոբյան
21 Ապրիլի 2018 - 13:24
Ռեժիսոր և հաղորդավար Արտյոմ Հակոբյանն իր վերաբերմունքն է դրսևորում փողոցում պայքարող երիտասարդների և ոստիկանների հանդեպ, մասնավորապես, նա գրում է. «2 կարևոր հանգամանք, որ այդպես էլ հաշվի չառնվեց «մեծերի» կողմից!!!
Ես հավատում եմ մեզ՝ Էսօրվա ջահելներ. Սոս Ջանիբեկյան
21 Ապրիլի 2018 - 10:23
Դերասան Սոս Ջանիբեկյանը Facebook-ի իր էջում նոր գրառում է կատարել: Սոսն անդրադարձել է երկրի բացթողումներին և ասել, որ հավատում է՝ մի օր այդ ամենը կվերանա:
Մարդ կա՝ միշտ նստած բողոքում էր, թող դուրս գա ու պայքարի. Սոնա Շահգելդյան